ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΓΓΕΝΩΝ
Η ενημέρωση των συγγενών των ασθενών της ΜΕΘ γίνεται καθημερινά στις 14:30 με 15:00 από τους γιατρούς που είναι υπεύθυνοι για την πτέρυγα στην οποία νοσηλεύεται ο ασθενής.
Χρήσιμες επισημάνσεις για την κατανόηση της ιδιαιτερότητας της ενημέρωση για την κατάσταση των ασθενών στη ΜΕΘ
1) Η κατάσταση κάθε ασθενούς που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ είναι εξ ορισμού κρίσιμη και μπορεί να μεταβληθεί από στιγμή σε στιγμή. Η δικαιολογημένη ανησυχία των συγγενών τους οδηγεί συχνά στην αναζήτηση πληροφοριών κάθε φορά που συναντούν κάποιον από το προσωπικό ή τους συνεργάτες τις ΜΕΘ. Η τακτική αυτή όχι μόνο δεν βοηθάει, αλλά συχνά προκαλεί σύγχυση και αυξάνει το άγχος των συγγενών. Παρακαλούμε να αρκεσθείτε στην καθημερινή αναλυτική ενημέρωση από τους υπεύθυνους για τον ασθενή γιατρούς της ΜΕΘ και μόνο. Εάν υπάρξει κάποια σοβαρή αλλαγή στην κατάσταση του ασθενούς οποιαδήποτε στιγμή, ο αρμόδιος ιατρός της ΜΕΘ θα ενημερώσει τηλεφωνικά τους πλησιέστερους συγγενείς (παράκληση να δώσετε κατά την είσοδο του ασθενούς τα τηλέφωνα επικοινωνίας μας).
2) Τα προαναφερθέντα ισχύουν και τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες (η ΜΕΘ λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο συνεχώς όλο το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο). Προφανώς τις αργίες η ενημέρωση γίνεται από τους εφημερεύοντες, οι οποίοι επειδή δεν είναι οι θεράποντες γιατροί και έχουν σημαντικό φόρτο εργασίας περιορίζονται στο εάν υπάρχει μεταβολή ή όχι της κατάστασης του ασθενούς το τελευταίο 24ωρο.
3) Εάν υπάρξουν έκτακτα περιστατικά (εισαγωγή νέου ασθενούς, επείγουσα παρέμβαση σε νοσηλευόμενο ασθενή κλπ), μπορεί να είναι απαραίτητο σε μία η περισσότερες πτέρυγες να καθυστερήσει η ενημέρωση ή το επισκεπτήριο. Ζητάμε εκ των προτέρων συγγνώμη, αλλά προέχει πάντα η φροντίδα και η αντιμετώπιση των ασθενών.
|